“HARGA REGGEN”

Cipt. Saidin Padang


Ulang salahi orangtuamu
Menengen aku mak sanggup man kelana
Kubettoh kin ngo pergeluhenku
Tuhu oda cocok mi pergeluhenmu
Pas bage manuk ngo kenggeluhenki
I si kikais isi ngo kipangan
Pas baggi ma ngo perbedanta
Pas bage langit dekket tanoh

Ulang mo kono turang mersimpetta bangku
Oda ngo mak kelleng atengki mendahi kono
Tapi kinincor ngo turang menirangken kita
Janah kinidersa ngo turang pebelgahken aku

Kin pe kudokken ngo ulang dengani aku turang
Ulang ke tuhu – tuhu nimu turang
Ipas nipi poda boi jumpa
Kelleng atemi  mendahi aku oda kuperso le turang
Ijalo pertua mi pe aku turang oda lot harga reggen

Sibar ende ngo pana turang perjumpanta
Soh bagi deng ngo pana turang rettak ni tanganta

Komentar

Postingan populer dari blog ini

“TIKAN ARNIA”

“ULANG KITA SIRANG”

“KEKELENGENKU TANOH DAIRI”